čtvrtek 14. března 2013

(ZAČÁTEČNÍCI) Jak určit elektrickou osu srdce?

Zdroj: http://research.vet.upenn.edu
Připravil jsem pro Vás krátkou prezentaci, ve které si projdeme jeden z mnoha způsobů jak odhadnout elektrickou osu srdce.

Konkrétně je to můj nejoblíbenější způsob. Brzy se dostane pod kůži a "pravou lásku" x "nepravou lásku" přestanete používat.


Elektrickou osu nemusíme určovat s přesností na 1°. Je ale dobré umět ji správně odhadnout.


Prezentaci doporučuji vpravo dole zvětšit na celou obrazovku. Pak už jen postupujte šipkou doprava.



Po shlédnutí prezentace si vše můžete vyzkoušet na vlastní pěst v této aplikaci, kterou už jsem na Kardioblogu zmiňoval.

19 komentářů:

  1. Blahoželám pánu DR Štrosovi - ´je to geniálna metodická a didaktická výuka, ďakujem

    Amadea

    OdpovědětVymazat
  2. Dobre vysvetlené, vďaka.
    Mária

    OdpovědětVymazat
  3. konečně to chápu - díky moc - super ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý způsob výuky, za 15 minut jsem se naučila to, s čím bych se jinak trápila hodiny :D. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu skvěle popsané, moc mi to pomohlo. Velké poděkování :)

    OdpovědětVymazat
  6. Za cele studium jsem nepochopila osu srdeční, až ted - díky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto úžasná práce! Díky moc! Škoda, že to takhle krásně není vysvětlené v těch tunách učebnic o EKG...

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji, to se moc povedlo. petra

    OdpovědětVymazat
  9. Diky!!! V životě jsem určení osy nepochopila až teď!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní, konečně to chápu! Díky moc :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi si vážím takových, kteří věnují svůj čas, aby to i studující/zapomnětliví pochopili/připomněli. Díky moc. Taky už to chápu a na internetu jsou taková vysvětlení téměř nedohledatelná. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji, skvěle vysvětleno! Zuzka

    OdpovědětVymazat
  13. Perfektné! Takto by sa to malo učiť na všetkých LF. Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  14. pomoooc....mne sa ziadny tutorial (prezentacia) na mozille nezobrazuje ani cez google chrome. funguje to este prip. iny link treba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, kde je problém. Koukám na to v chrome a funguje..

      Vymazat
  15. Pane doktore, jste génius. Děkuji za vysvětlení, konečně to chápu...

    OdpovědětVymazat